sova

mamma ropar jonna, jonnaaaaa - jag vaknar, kollar på klockan.. helvete tänker jag, jag for upp i en väldans fart. På med kläderna och  ut med hunden och sen på en gång till skolan. Jag som hade tänkt gått upp i tid för att duscha och plugga, men nej nej.. Sängen är min bästa vän typ, det är svårt att lämna den - de är ofta jag försover mig, eller ja försover mig - kommer iaf oftast tid till skolan, men hinner inte sminka mig och sådant.. Då blire osminkat och sunkiga mjukisar, mm fräsch! inte.. Imorrn blir de lite fettförbrännande med linn, sen ska jag äntligen få träffa min babe som kommer hem i morgon :D ååååh det ska bli så skönt att få hem han!! nu ska jag städa och sen plugga lite, ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0