study

snart kommer babe hit, vi ska plugga matte :( ganska tråkigt..Jag fattar seriöst ingenting av det vi håller på med, kommer jag överhuvudtaget ens få G- - ? skulle inte tro de.. de blir nog ett stort IG på detta prov. Men då äre bara att plugga stenhårt inför omprovet. Jag ska även göra en powerpoint ikväll, har nämligen redovisning om anarkism i morgon. Beställde hem en likadan ikini modell som jag visade i inlägget innan, fast denna är hel vit och jag tror de va lite paljetter på? kommer inte förrän i maj. men ville ha en vit bikini också! beställde även ett par sandaler och en mönstrig turkos klänning. älskar verkligen färgen turkost just nu och ljusblå denim - så snyggt med ljusa jeans byxor,tröjor,jackor,kjolar osv! har verkligen fastnat för färger som går åt de blåa... eller lättare sagt det LJUSblåa för att vara exakt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0