trött i kroppen.

först idrott, sen en annan lektion, sen dans i 3 timmar. Måste meddela att man blev riktigt trött efter dansen idag och varm blev man! haha. Efter skolan gick jag även en halvtimme pw med linn, så nu är jag jätte trött verkligen.. ska vila ett tag sen när jag gjort de så ska jag plugga ideologier (suck) och checka Desperate. H :D


igår satt jag och andreas upp en blomma på min vägg (svart klisterblomma), vart väldigt bra eftersom den väggen behövde piffas till lite.. MEN, idag när jag är hemma på lunchen, duschar  jag först och går sen ner till mitt rum för att byta om. Jag hör nå prasslande.. kollar.. där står mamma.. jag: vad gör du? hon: du hade satt blomman upp och ner.. jag: nej?.. gick och kollade.. ja, nu är den allt upp och ner.. hon: oj, ja de är den ju..  vi börjar asgarva och jag lämnar rummet och skakar huvudet samtidigt jag säger : du är bra knäpp du mamma. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0