två födelsedagar

Började dagen med att gå på stan med camilla och ellie. Köpte klänning,nagellack,väska och ett par örhängen till kvällen och även en present till marille! sen stannade vi till på saffets för att käka. Presentöppning för min och ellies del, två månader efter vi fyllt år ;) haha.. tack så mycket för presenterna :) sen tog jag och camilla bussen hem till henne och fixade oss.. sedan vidare till en lokal där marielle och lite andra var, placerade om bord och fixade lite med dekorationer. Folket droppade in och vi körde leken jag har aldrig bla. "har du någonsin ollat/sniglat någon"? SNIGLAT? jag brister ut i asgarv och flera andra också. Kunde dom inte kommit på ett dåligare ord? haha herregud säger jag.. sniglat.. Vi drog då när det började bli som mest folk och ös skulle jag tro.. Men det var kul så länge vi var där och det var även kul att träffa lite fler av marielles vänner som man aldrig träffat förr.. Grattis igen marielle, tjugo bast :D snart trettio vettu! haha. sen kom en kompis till camilla och skjutsade oss hem till sala, ganska sjysst! slapp åka buss, hatar åka buss. När jag och camilla kom hem så fixade vi till oss lite och drack/snacka.. sen fick vi skjuts av mamma till annedal.. det var kul där också, gick ett tag innan jag hittade på karro bara ;P.. kul att du gillade presenten :)  skulle vilja varit med vid presentöppningen och sjungt för dig.. hoppas du hade en hel bra kväll..  Det var en rolig kväll, tråkigt att de va samma dag bara.. Önskar att jag kunde ha delat mig i två så jag kunde varit på båda samtidigt.. för man missade ju både ett och annat kan jag tro. men men, jag gjorde det bästa jag kunde  för  er båda :)

roligaste bilden på länge :D haha.

 







sala.




Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahaha, härlig bild :P

TACK Jonna för att du kom till mig <3

2009-03-23 @ 10:41:44
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0