lördags

jag hade inte tänkt skriva nå nya inlägg jag förrän jag skrivit om i lördags, jag har väntat på att min vän ska skicka bilder från kvällen men hon har fått förhinder och kommer nog inte kunna skicka dom förrän nästa vecka. Tog själv inte alls mycket kort.. laddar upp dom jag får av min kompis sen, får bli en bild på mig och lisa så länge!

lördagen började med att jag gick hem till ellinor som hade förfest, de va bara jag,eve,lisa och ellinor som var där :) as mysigt, massa girly talk och mycket roliga lekar och så.. vi pudrade nästan litegrann för att sedan bege oss mot hottan, (eves första krogrunda).. Väldigt rolig kväll med massa dansade och shottande, mycket roligare än förra gången jag var där - eftersom då var de inte så många i min ålder som hade fyllt år.. kul kväll med tjejerna från klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0