vilket besvär.


Började dagen med att försova mig, kul.. jag förstår inte hur jag kan ha så svårt att komma upp på morgonen, även fast jag ställer ca 4 alarm + att jag snozar så vaknar jag endå inte :S visst jag har inte dom bästa sömnvanorna men jag måste vara en av dom trögaste på morgonen och inte den smartaste. En gång när alarmet ringde  så vaknade jag och tänkte, vafan varför har jag musik på för? och stängde av.. sen när jag vaknat en andra gång och klockat va lite för mycket så kollade jag varför inte alarmet gick - jag hade stängt av alarmet eftersom  jag trodde att jag spelade musik.. hur tänker man? eller tänker man för överhuvudtaget? för jag menar hur stor chans är de att mobilen spelar musik just den tid jag ska gå upp? haha.. det där är bara en av dom 100 knäppa saker som hänt! jag är helt lost på morgonen..

ser inte fram emot den här veckan, de är mycket plugg som ska göras!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0