Wiie!

en av mina bikinisar kom idag, den vita :D vart skapligt överlycklig!! men när jag prövade den så tyckte jag den såg liten ut över brösten. Men jag är så himla ovan med dessa bandeu modeller och vet inte riktigt hur dom ska sitta.. Har tagit bild och skickat till två kompisar, haha jag var tvungen.. okej? haha.. har kommit fram till att jag inte behöver en storlek större, det är bara jag som är grymt ovan att se mina tits i en sån här modell. En sanning är iaf att folk med lite mindre bröst passar mycket bättre i bandeu modell (de är min åsikt).. nu låter de som om att jag har värsta ragonisarna, men så är inte fallet.. men dom är däremot inte små heller.. har själv alltid använt halterneck, tycker det har suttit bäst på mig.. men jag ska ge denna modell ett försök, har trots allt beställt en till i lika modell.. tycker dom är jätte fina och man får bättre bränna.. Sitter med bikinin på nu, börjar bli allt mer van.. andreas blir den som får bestämma om det är en hiss el diss!  ska gå och kolla lite mer på den nu.. Berättar senare om hur jag ska göra, haha... orkade ni läsa  hela dehär inlägget så var ni duktiga! haha.

nog pratat om de.. SKORNA KOM :D och även den blå klänningen..


Kommentarer
Postat av: IchO - bloggen som aldrig tystnar !

Eller hur :S fan vad snygg bikini! :O lägg till mig på bloglovinä snyggo, hade blivit jätte glad :$ <3

2009-03-19 @ 22:55:36
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0