cameron rakar av sig håret.



I filmen My sisters keeper rakar cameron av allt sitt hår..  - Hon spelar en trebarnsmor som lever i en familj och hennes ena dotter är drabbad av leukemi. Jag brukar inte kolla på drama filmer, Men den här filmen vill jag verkligen se! det blir nog att gå på bio på en gång då den visas på den vita duken.

Påtal om leukemi, på min praktikplats så var det en som hade ett jätte sött halsband med en ängel på. Alla frågade henne vart hon köpt den och då svarade hon att det var en mamma som gjorde dom där halsbanden för att hjälpa barn med leukemi (hennes son blev drabbad och då fick hon tanken att hjälpa andra barn med  samma diagnos).. Nu finns det en beställningslapp på jobbet där man kan skriva sitt namn och hur många man vill köpa (det är jätte många som beställt). Jag hade också beställt iaf jag hade varit där då hon får hem dom.. men jag slutar ju om två veckor så då går det ju inte.. Skulle inte alls ha något emot att bära ett sådant gulligt smycke med så mycket betydelse och som också hjälper andra på köpet.. kan knappast bli bättre? eller har jag fel?




trailer på filmen.


Kommentarer
Postat av: emma

åh vilken bra :)

2009-05-08 @ 16:54:00
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0