grattis bästa anna, 17 idag!

det här inlägget är till världens bästa baddare - ANNA "banan" LARSSON.. Ni kommer säkert inte fatta varför jag poserar med en banan, men det är så att jag har kallat anna banan sen jag gick i åttan och varför vet jag inte riktigt. började med ani-banani typ! haha. sen utan anledning började hon kalla mig för kiwi? man ba what? men nu är jag van vid de. Min vackra tös som nittitvåa är fyller idag sjutton år, önskar verkligen att de va 18 du fyllde! men nu är de bara ett år :) GRATTIS och hoppas du får en bra födelsedag!  tog en massa bilder, men har brådis så lägger ut denna!


Kommentarer
Postat av: banan

hahahaha åh tack baww! jag önskar också att jag fyllde 18 ju, menmen Bara 365 dagar kvar nu ;) fin jag blev och långt hår fick jag också (jag syftar på bananen) haha. Och va fin Du blev i håret :D du är bäst! kram <3

2009-05-25 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0