min kropp säger nej.

men ska snart lyfta arslet från fotöljen och bege mig mot gymmet för att träna - utan motivation och ork..  sen väntar plugg böckerna på mig här hemma, tror däremot att jag inte kommer orka plugga spec mycket.. Hur mycket tror lärarna att man pallar? man ska upp klockan 6 på morgonen för att åka till praktiken och jobba och när man slutar ska man plugga en massa.. Man tycker ju att man ska ha gjort det mesta innan praktiken men jag har hur mycket som helst att göra innan sommarlovet. - och jag frågade min lärare ifall jag fick komma och göra några prov under praktikveckorna.. och vad sa hon? nej.. de är bara den dagen vi bestämt som gäller.. TACK så mycket för din förståelse!



 





Tror lärarna att vi elever lever på spenat som karl-alfred gjorde? att man äter en burk spenat så orkar man allt?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0