morsdag.

Gick upp klockan 6 i morse och åkte och jobbade, kom hem igen runt två tiden. Tråkigt att jobba en sån här dag, skulle hellre velat ligga och sola. haha! men de är bra med lite extra kosing. Någon timme efter jag kommit hem så åkte vi till mormor och morfar och firade morsdag, vi grillade och åt efterätt - jag åt så mycket så jag knappt kunde gå. Är nå sjukt trött idag, sov ett tag hos mormor och morfar.. Nu måste jag bada så jag känner mig som en människa igen..

en sak är säker, jag hatar vara ensam hemma.. inte på dagen, men sen när man ska sova är de ett helvete.. haha jag somnade runt 2/3 i natt (även fast jag var jätte trött)  jag är ju så rädd av mig.. haha.. fjoll-jonna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0