segt..

vart lite senare än vad jag trodde, kunde inte somna så gick in och kollade lite på nätet och blev genast mycket tröttare.. ska nämligen jobba i morgon, det är därför jag har lite smått ångest över att jag inte somnat ännu..mina sov-vanor är så kassa..  men men, man lever bara en gång eller hur? sova kan jag göra den dagen jag dör..  nej men ska börja ändra på allt i min vardag, jag vill må bra.. det behövs bara lite ändringar - som att komma igång med träningen, sova bättre, fixa klart allt i skolan- och när det är klart kommer det bli så mycket mindre stress och man kommer kunna lägga ner energin på mycket annat och sen finns det även andra saker som behövs bättras.. Något som gör mig piggare är iaf vädret, det är jätte härligt väder nu..


påtal om värme...
någon som vill resa i sommar/efter sommarn? hojta till :)



Kommentarer
Postat av: a

jag hojtar! :)

2009-05-02 @ 18:05:38
Postat av: karro

jag vill, om ja har pengar och så :(.

2009-05-02 @ 18:18:17
Postat av: Frida

Du ska ju åka med oss ditt mongo!!!

2009-05-03 @ 03:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0