W-cam



Här om dagen såg jag min syster sitta och fippla med min gamla webbcam. Va? funkar den? jag hade ingen aning om att min cam fortfarande fungerade. Jag minns så väl hur mycket man använde den.. Man sminkade och gjorde sig i ordning för att sitta och cama med killen man var förtjust i.. haha inte alla gånger, ibland gjorde man de även för skoj skull som att dryga med kompisar eller klä ut sig och låtsas vara seriösa för peddo gubbarna där ute i världen. Jag och camilla var dom cam-trogan nr ett! haha.. Hur som helst, välkommen tillbaka 2004, för nu kommer jag ibland använda denna ruggigt dåliga webbkamera för att ta kort snabbt och lägga in på bloggen, dom gånger man inte orkar krångla med digitalkameran då man har bråttom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0