ingen lust.

Jag är stressad, Jag är trött och just nu är jag lite deppig pga en grej. jag orkar inte krångla med min data, andreas har lovat fixa den och när den är fixad ska jag överdriva med blogginlägg och bilder - lovar.

Dessutom är det inte specieltl kul att skriva när man har världens fulaste design. Måste ta bilder till header innan jag får min nya design och jag hoppas det blir av i morgon. Däremot är jag fläckig som en leopard vilket inte gör att man känner sig sådär jätte redo inför fotning, ska snart in i duschen och skrubba. (skrubbar mig två ggr om dagen, endå försvinner färgen inte!) dessutom har jag äntligen kommit på ett bloggnamn, lite oseriöst och annorlunda precis som mig själv. Det blir en helt ny start helt enkelt! - jag vet att jag bytt blogg sisådär 3 gr, men vem jag vill int ehet anågot med mitt namn. Först var det ju Jonnnaenglund sen jonna-s och nu onlyjonna.. Det är lixom inte jag, men jag lovar att detta är sista gången jag byter blogg.

ni får reda på adressen på... när designen är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0