tjululu.

Kan börja med att berätta vilka jävla idioter det finns i trafiken. På senaste tiden har jag kört ovanligt mycket bil och har varit med om folk som kör rakt emot mig(på fel sida), folk som inte blinkar, folk som slickar mig i arslet, folk som kör om där det är förbjudet, folk som kör 90 på 50 väg, en som blinkar mot höger med åker rakt på (krockade nästan) osv osv. Jag förstår min hjälplösa mamma som sitter i stolen brevid mig att hon är skiträdd och ger fingret till bilarna eller skriker åt mig då och då. Jag vill inte lära mitt barn köra bil! haha.

jag och amanda skulle ha fotat idag till min nya blogg, till designen.
men kikar ni ut  ur fönstret förstår ni nog varför det inte blev av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0